בית > מודלים ללמידה
טמפלייטים לקורסי אנגלית לפי הסטנדרט של ה-CEFR
לפניכם מספר תבניות לקורסים המותאמים לרמות מיומנות שונות, ושנכתבו מתוך ניסיון הוראה במרכזי הזדמנויות ומכללות טכנולוגיות ברחבי הארץ.
התאימו את הקורסים לצרכי התלמידים שלכם
התבניות שלנו מותאמות לרמות הCEFR, הצרכים והכישורים של משתתפי הקורסים ספציפיים. לפניכם נמצאות מסגרות מובנות לקורסים, אך אנו מעודדים אתכם להתייחס לתבניות אלו כגמישות כדי לעמוד בדרישות וביעדי למידה שלכם.
צרו חוויות למידה דינמיות
נצלו את תבניות אלו ושנו אותן כך שיתאימו לצרכי התלמידים שלכם: חישבו על עולם מושגים, אוצר מילים וסיטואציות רלוונטיות לקהל הלומדים שלכם. שלבו את ההיכרות, התובנות והמומחיות שלכם כדי ליצור חווית למידה דינמיות ומשמעותית.
נגישות: אפליקציות דיגיטליות מאפשרות למשתתפים לגשת לחומרי למידה בכל זמן ובכל מקום, מה שהופך אותם לנוח לתרגל אנגלית גם מחוץ לשעות השיעור.
למידה מותאמת אישית: אפליקציות דיגיטליות רבות מבוססות בינה מאלכותית ומציעות חווית למידה מותאמת אישית, המותאמת לרמת המיומנות, קצב הלמידה וההעדפות של אינדיבידואל. גישה מותאמת זו יכולה לעזור למשתתפים להתמקד בתחומים שבהם הם זקוקים לשיפור.
גמישות: המשתתפים יכולים לבחור מתי וכמה זמן הם רוצים להשתמש באפליקציה, תוך התאמת זמן התרגול שלהם ללוחות הזמנים העמוסים שלהם. גמישות זו מעודדת תרגול קבוע, שהוא חיוני לרכישת שפה.
מגוון משאבים: אפליקציות דיגיטליות מספקות לעתים קרובות מגוון רחב של משאבים אינטראקטיביים, כולל תרגילי אוצר מילים, תרגילי דקדוק, פעילויות האזנה ומשחקי שפה. מגוון זה שומר על המשתתפים מעורבים ובעלי מוטיבציה להמשיך ולתרגל.
משוב מיידי: המשתתפים מקבלים משוב מיידי על התרגילים והפעילויות שלהם, מה שמאפשר להם לזהות ולתקן טעויות בזמן אמת. משוב מיידי זה מקדם למידה מהירה יותר ומחזק שימוש נכון בשפה.
מעקב אחר התקדמות: אפליקציות דיגיטליות רבות מגיעות עם תכונות מובנות של מעקב התקדמות המאפשרות למשתתפים לנטר את מסע הלמידה שלהם. מעקב אחר השיפור שלהם לאורך זמן יכול להגביר את הביטחון העצמי והמוטיבציה.
תמיכה משלימה: אפליקציות דיגיטליות יכולות לשמש ככלי למידה משלים בעל ערך, להציע תמיכה נוספת וחיזוק של מושגים שנלמדו בכיתה. המשתתפים יכולים לסקור חומרים שנלמדו במהלך המפגשים ולהעמיק בנושאים חדשים באופן עצמאי.
בהתחשב בכך, כדאי לשלב למידה דיגיטלית עצמאית לקורס, שכן שילוב אפליקציה דיגיטלית לתרגול עצמאי משפר את חווית הלמידה על ידי מתן הזדמנויות נגישות, מותאמות אישית ומרתקות למשתתפים לשפר את כישורי השפה האנגלית שלהם מחוץ להוראה פורמלית.
עלינו לבצע מבדקי הרמה למשתתפי קורס לפני ואחרי קורס אנגלית. מטרת המבחן הקודם לקורס היא לשבץ את המשתתפים ברמה המתאימה להם (וכפי שיפורט לעיל), ומטרת המבחן המסכם לראות את התקדמות המשתתפים.
A1
A2
B1
B1
B2
B1+